- LET L.O.V.E BE YOUR ENERGY-

"SAAT CINTA ITU HADIR DI HATI KITA....PASTI KITA MAHU MENGUKIR SAAT MANIS KETIKA INI...BILA KITA PUNYAI ANAK...KITA MAHU KISAH MANIS KITA MENJADI KISAH DONGENG SEBELUM TIDURNYA..."

Thursday, March 4, 2010

"zaman menuju kedewasaan"

kelas awam 3, teknik tuanku jaafar...
2005

"ai..napela bosan sangat hidop aku nih..."keluh hati yang kecewa dengan hanya melihat pasangan2 yang berjmpe dimasa prep petang ini....ai...bile la aku nk rase sume tuh???nak ke???btul ke aku nak rse macam dieoramg???ntah..aku pon xtaw...dalam kekusyukkan aku mengelamun...tibe2...mate aku terarah pada seraut wajah yang aku nanti2kan...kenapa aku nantikan...aku pon x pernah tahu...hati...hati...

"nana!!!pinjam tempat duduk ko jap ey!!"laungannya ke arah ku...aku hanya mampu tersenyum mengiyakan terjahan si penccuri hati itu......ai...pinjam tempat je ke...orang nye???hahaha...jauh aku berangan....

hati aku tidak menfikan bahawa aku cukup cemburu...dia bersama yang lain...pilihan hati mungkin...tapi...bukan kerana cemburu kan kebahagian mereka...tapi...kerana beruntungnya si dia kerana mampu memiliki si pencuri hati ku itu...hehee...pelik....

bukan lah kerana tiada yang cuba mendekati..tapi aku sendiri x paham dengan ape yang aku cari dalam hidupkku ini...mungkin aku tidak mahu menipu mereka dengan cinta fantasi yang mereka ciptakan untukku itu...hehe...bukan aku tidak pernah mencuba...tapi percubaan ku semua sebelum ini gagal...kalau pun bukan kerana kesalahan mereka...ada saja atas kesalahan ku sendiri...tidak cukup sempurna kah aku???tapi..nenek kate...mane ade yang sempurna...yang penting...aku percaya..."hanya orang yang telah berani mencuba...telah menitiskan air mata kecewa...dan yang telah kecewa akan mampu BAHAGIA...kerana..hanya mereka mampu menghargai setiap insan yang hadir dalam hidupnya..."cuma...aku percaya kebahgiaan menanti aku...namun,aku sendiri tidak tahu...dimana...


terus mengejar erti kedewasaan itu...

queen of loves...

No comments:

Post a Comment

~TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ENTRY NANA KALI INI...SILALAH TINGGALKAN KOMEN-KOMEN KORANG UNTUK NANA MEMANTAPKAN LAGI HASIL PENULISAN NANA..THANK YOU GUYS!!~