- LET L.O.V.E BE YOUR ENERGY-

"SAAT CINTA ITU HADIR DI HATI KITA....PASTI KITA MAHU MENGUKIR SAAT MANIS KETIKA INI...BILA KITA PUNYAI ANAK...KITA MAHU KISAH MANIS KITA MENJADI KISAH DONGENG SEBELUM TIDURNYA..."

Friday, November 18, 2011

DOA BUAT SANG PENCURI HATI...:)

Buat kekasih hati yang amat aku sayangi...ku coretkan doa ikhlas dari sanubari untukmu wahai sayang....biarpun masa terus berlalu..biarpun dugaan terusan menduga...namun, diri ini tidak betah tanpa menyayangi n mencitaimu sayang...:)


ALLAH yang maha Pemurah, terima kasih Engkau telah menciptakan dia dan mempertemukan aku dengannya....

  • Terima kasih untuk saat-saat indah yang bleh kami nikmati bersama...
  • Terima kasih untuk setiap pertemuan yang boleh kami lalui bersama...
  • Terima kasih untuk saat-saat yang lalu...
Aku datang sujud padaMU...
Sucikan hatiku Ya ALLAH..sehinga dapat melaksanakan kehendak dan rencanaMU dalam hidupku...

Ya ALLAH, jika aku bukan pemilik tulang rusuknya...
jangan biarkan aku merindukan kehadirannya...
jangan biarkan aku melabuhkan hatiku di hatinya...
Kikislah pesonanya dari pelupuk mata ku...
dan usirkanlah dia dari relung hatiku..

Gantilah damba kerinduan dan cinta yang bersemayam di dada ni dengan kasih dari dan pada MU yang tulus dan murni...
Tolonglah aku agar dapat mengasihinya sebagai sahabat...

Tetapi...jika KAU ciptakan dia untukku, YA ALLAH...
tolong satukan hati kami...
bantulah aku untu mencitai, mengerti da menerima dia seutuhnya...
Berikan aku kesabaran, ketekunan, dan kesungguhan untuk memenangkan hatinya...
Bukakanlah hatinya untuk mencintai, mengerti dan menerima aku seadanya..
dengan segala kelebihan dan kekurangan aku sebagaimana aku telah KAU ciptakan..
Yakinkanlah dia bahawa aku sungguh-sungguh mencintai dan rela membagi suka dan duka aku dengannya...

Ya ALLAH Maha Pengasih, dengarlah doaku ini.
Lepaskanlah aku dari keraguan ini menurut kasih dan kehendak-MU.
ALLAH yang maha Kekal, aku tahu ENGKAU sentiasa memberikan yang terbaik buatku...
Luka dan keraguan yang aku alami selama ini pasti ada hikmahnya...


YA ALLAH... YA TUHANKU...
semua ini mengajarku untuk hidup makin dekat pada-MU...
untuk lebih peka terhadap suara-MU....
juga membimbing saya menuju terang-MU..
Ajarlahku untuk tetap setia dan sabar menanti tibanya waktu yang telah ENGKAU tentukan..
Jadikanlah kehendak-MU dan bukan kehendakku yang jadi dalam setiap bahagian hidupku...
YAA ALLAH....

AMIN...YA RABBIL AL-AMIN...

princess of heart..

No comments:

Post a Comment

~TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ENTRY NANA KALI INI...SILALAH TINGGALKAN KOMEN-KOMEN KORANG UNTUK NANA MEMANTAPKAN LAGI HASIL PENULISAN NANA..THANK YOU GUYS!!~