- LET L.O.V.E BE YOUR ENERGY-

"SAAT CINTA ITU HADIR DI HATI KITA....PASTI KITA MAHU MENGUKIR SAAT MANIS KETIKA INI...BILA KITA PUNYAI ANAK...KITA MAHU KISAH MANIS KITA MENJADI KISAH DONGENG SEBELUM TIDURNYA..."

Monday, September 12, 2011

TERIMA KASIH KERANA MEMBERI PELUANG ITU UNTUKKU..

Hadir nafasmu dalam hidupku

Bersama cahaya indah

Menyinari hati kelam

Mendamai gelora jiwa…..


Tapi sayang…

Saat itu aku leka

Lantas aku lupa menghargai

Alpa pada masa….

Buat dirimu terluka


Kini..telah kusedari

Maafkanlah diri ini

Ampunkan kesilapanku…..

Izinku memperbaiki

Semua yang kunodai

Sudikah beriku peluang sekali lagi?????


terima kasih buat insan kesayanganku kerana tidak pernah jemu menanti..tidak pernah kenal erti penat menunggu...dan terima kasih yang tidak terhingga kerana masih memberi peluang untukku merasai bahgia ini...andai kau jodohku...aku bermohon Ya ALLAH...kau kunci hatiku hanya untuk insan ini...


aku x kan mampu berjanji menjadi yang sempurna...

tidak juga aku mampu menjanjikan bahgia buat setiap detik hidupmu..namun,

aku berjanji sayang...akan aku abadikan namamu di tempat yang paling indah di dalam hatiku ini...hanya kamu...tidak akan ada yang lain...


kerana kaulah nyawaku...kaulah penguat setiap nafasku...

terima kasih sekali lagi atas asih sayang yang tidak terhingga ini...

~NORWALID ISMAIL~


~PRINCESS OF HEART~

No comments:

Post a Comment

~TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ENTRY NANA KALI INI...SILALAH TINGGALKAN KOMEN-KOMEN KORANG UNTUK NANA MEMANTAPKAN LAGI HASIL PENULISAN NANA..THANK YOU GUYS!!~