- LET L.O.V.E BE YOUR ENERGY-

"SAAT CINTA ITU HADIR DI HATI KITA....PASTI KITA MAHU MENGUKIR SAAT MANIS KETIKA INI...BILA KITA PUNYAI ANAK...KITA MAHU KISAH MANIS KITA MENJADI KISAH DONGENG SEBELUM TIDURNYA..."

Tuesday, September 20, 2011

~DUHAI BAKAL SUAMIKU....~

"Benarkah itu cinta...kalau kita semakin keji dan hina????Benarkah itu cinta...andai kita semakin odoh dan lupa akan kemuliaan diri???Benarkah itu cinta kalau kehidupan kita hilang pedoman lalu kita terdampar di lembah maksiat???"


CINTAILAH AKU DALAM DIAM...DARI KEJAUHAN DENGAN PENUH KESEDERHANAAN DAN PENUH KEIKHLASAN......:)

DUHAI BAKAL SUAMIKU...
ketika kau resah dalam menanti kehadiranku...berdoalah kepada ALLAH dan mohanlah kepadaNYA dan berusahalah kerana aku hanyalah insan yang tiada upaya kerana ALLAH pemilik nyawaku....

DUHAI BAKAL SUAMIKU....
aku mengharapkan agar dirimu memohonlah padaNYA yang berhak, memiliki jiwaku hanya keranaNYA, dan milikilah cintaku hanya kerana ALLAH S.W.T...dan cintailah diriku, agamaku hanya keranaNYA...

"Pada saat aku jauh darimu, aku akan selalu menjaga hatiku untukmu....akan aku jaga hatiku hanya untukmu.."

DUHAI BAKAL SUAMIKU....
Disinilah bermulanya perjalanan yang menuju destinasi yang tinggi dan mulia...Dan apabila kita sedar bahawa kita perlu berubah dan sentiasa meningkatkan diri...Inilah langkah pertama bagi mencapai apa sahaja bentuk kejayaan yang diimpikan..Langkah pertama kita ini akan menentukan lagkah kedua dan seterusnya.....

DUHAI BAKAL SUAMIKU....
Disinilah letaknya keajaiban dalam perjalanan hidup kita, hanya kita yang memulakan perjalanan hidup ini. Asal kita memilih untuk memulakannya sekarang, ianya akan bermula...dan sekiranya kita memilih untuk berhenti, maka ianya akan berhenti mengikut pilihan kita sendiri....

DUHAI BAKAL SUAMIKU....
Engkaulah yang akan membimbingku...Dan engkaulah yang akan punyai tanggunggjaab terhadap KITA...Agar engkau selalu ada kekuatan dalam dunia KITA nanti....akan aku selalu berada disampingmu wahai BAKAL SUAMIKU....


~serapuh jiwaku .. harusku ingat tentang kita~

... "aku selalu pesan pada hati untuk tidak terlalu dalam mencintaimu ... untuk tidak terlalu berharap bisa memilikimu suatu hari nanti.."

kerna aku takut..aku kan menangis kehilanganmu..

~special dedicated buat siapa yang bakal menjadi suamiku....~siapakah gerangannya....:)

~princess of heart~




No comments:

Post a Comment

~TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ENTRY NANA KALI INI...SILALAH TINGGALKAN KOMEN-KOMEN KORANG UNTUK NANA MEMANTAPKAN LAGI HASIL PENULISAN NANA..THANK YOU GUYS!!~