- LET L.O.V.E BE YOUR ENERGY-

"SAAT CINTA ITU HADIR DI HATI KITA....PASTI KITA MAHU MENGUKIR SAAT MANIS KETIKA INI...BILA KITA PUNYAI ANAK...KITA MAHU KISAH MANIS KITA MENJADI KISAH DONGENG SEBELUM TIDURNYA..."

Sunday, February 28, 2010

"hak milikku aku diceroboh!!"

hey cayang!!!u dah pandai menegpost blog dilaman ini ya???hehehehe....mane bley...u must to do another blog for ur own post...hehehehe...by da way..its ok...i've give ur permission for posting what u feel..hehehe...by da way..thank u so much for the post....heheh...luv u so much...

menyusuri zaman menginjak dewasa kembali....

teknik tuanku jaafar, 2005
10.30 pm

tak sabar rasenye nak membaringkan diri ke tilam yang tak berpa empuk kat asrama tuh...ai...badan merasa letih...tapi perut plak menjerit2 mintak diisi...janji dengan "ery" nak jumpe kat kantin..tuh la rutin arian...lepas usai jek prep malam, aku akan terus ke kantin untuk menemani ery makan malam....secara x lansung...aku pon makan gak la...mane tidak nye...kali terakhir aku makan pon tgah ari td...perut mule merasa pedih bagai digigit2....dengan langkah yang lesu...aku menuju ke arah kantin...tibe2...mataku tertancap pada seraut wajah yang sering aku ingin tatap...siapa lagi...sipencuri hati tuh la...die melangkah seiringan bersama rakan-rakannya...erm...manisnya senyuman itu...alangkah baiknya jika senyuman itu ditujukan buatku,....mungkin segar sikit aku rase.heheh....dikala ini..aku lupa akan perut aku yang bernyanyi mintak diisi tadi..hehehe...ai...indahnya ciptaan tuhan...

"nana, nape tecegat kat situ???jomla g kantin..ery lapa la...hehehe...nak makan kuey tiaw mak cik tuh...nnti orang ramai...nana lapa x???"terjah ery yang ntah dari mana datangnye...ai...kacau daun betul budak nih...hehehe...
"jomlah...nana lapa gak la..."aku berlalu seiringan dengan rakan karibku...baru aku teringat...dieorangkan sekelas...mestila jalan saing...hehehe...nasib baik ery x sedar siape yang aku tenungkan tadi...heeee~~

sampai jek kat kantin...mata aku tertancap lagi pada raut wajah sipencuri hati itu...ai...banyaknye kebetulan dalam hidup nih...hehehe...ai..ape2pon...kali nih..perut aku mule menjerit lagi..hehe...bialah..makan lagi baik...

hostel perempuan, ttj
1.00am

"nana, orang yang msg nana tuh dah taw ke siape gerangannya???"ery bersuara dikala kami berbaring di katil kami..."belum la ery...ntah siape ntah...yang peliknye...die macam taw jek siape nana...skola mane...ai...sape la yang gatal bagi no fon nana kat die nih..."aku menjawab malas..
"ntah-ntah budak skola nih kot nana...secret admire la katakan...hehehe""ery nih...rajin tol mengusik aku..."bialah ery...xpela...nana layan jek..die kate nak kawan..nana kawan..lagipon pela salahnye..kn???hehehe...""dah2..jom tido...kang...kalau sume dah tido...ery tggl srg2..haaa.....ade antu loker..hehehe...""esh nana nih...ade plak..."taw takot..hehehe...tapi...fikiran ku x mmpu menipu...hati dan fikiran ku masih lagi memikirkan ape yang rakan baikku dikelas katakan tentang sipencuri hati...erm...betul ke??mcam x percaya...tapi xpelah...mungkin aku x mengenalinya lagi...kn???tapi...hati aku mule merase cemburu..tapi bukan cemburu pada kebahgiaan mereka...tapi...cemburu kerana aku xmmpu untuk memiliki perasaan itu...kenapa ya???usia ku terlalu muda agaknya...lantas, aku x sedar ape yang aku cari dalam hidup nih...erm...dalam kekusyukkan aku memikirkan semua itu..lelap juga aku akhirnya...

pengalaman menginjak dewasa bersambung lagi.....

queens of heart...

mood:worried

harini rase x epy sangat...coz my little brother x sehat...erm...rase sempit hidup nih..bile melihat die macam terseksa dengan demam itu...ya Allah..kalau la aku mmpu mengubah demam itu padaku...kan lebih baik...erm...adik...be tough sayang...angah doakan adik cepat sembuh...angah rindukan adik yang ceria...hehehe...erm..lagipon..u need to be well for ur bufday celebration diz wednesday sayang!!!hehehe...nnti adik dah sehat...baru seronok..kn??? i hope u will be ok tomorrow...angah berharap sangat...supaya celik sahaja mata esok..adik angah kembali seperti sedia kala..aminnn...

No comments:

Post a Comment

~TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ENTRY NANA KALI INI...SILALAH TINGGALKAN KOMEN-KOMEN KORANG UNTUK NANA MEMANTAPKAN LAGI HASIL PENULISAN NANA..THANK YOU GUYS!!~