- LET L.O.V.E BE YOUR ENERGY-

"SAAT CINTA ITU HADIR DI HATI KITA....PASTI KITA MAHU MENGUKIR SAAT MANIS KETIKA INI...BILA KITA PUNYAI ANAK...KITA MAHU KISAH MANIS KITA MENJADI KISAH DONGENG SEBELUM TIDURNYA..."

Wednesday, February 24, 2010

"aku kini kembali..."

erm...lame sudah tidak ku kuketik jari jemariku pada papan keyboard untuk meng"update" blog ni...erm...makin hari..makin sibuk sehingge tidk ade mse untuk blog ini.....secara jujurnye...aku lebeh banyak menghabiskan masa untuk blog ku yang lagi satu....disana lebeh banyak luahan hati dan rasa yang aku hadapi dalam hidup ini... erm..tahun 2010...sudah lama menjengah dalam hidupku...dan lebih banyak perubahan yang telah aku hadapi....kehilangan...kejayaan...mengajar aku lebih dewasa...orang kate...kalau tidak merasa sakitnya...tidak lah kita akan menghargai hidup ini...erm....indah sungguh bila ada yang menyayangi...lebeh indah bila kita dicintai...kn???tahun baru...kisah baru..dengan harapan yang baru....terima kasih ku ucapkan kepada keluarga yang telah banyak memberi semangat...tak lupa juga pada kekasih hati yang sentiasa ada disisi....Norwalid bin ismail....sayang..tidak ternilai apa yang telah engkau curahkan selama ini....hati ini..jiwa ini..hanya untukmu... kehilangan?????sakit aku rasakan...bila aku terpaksa merelakannya...namun...perpisahan bukanlah satu titik pengakhiran hidup...aku redha....tidak pernah terlintas dihati ini...untuk mengenang sejarah lalu...namun, apablia kenangan itu cuba mengjar aku...aku bagai lumpuh disitu....terkulai bagai seorang anak kecil yang tiba-tiba kehilangan ibu yang memimpin...namun, aku kuat...aku harus bangkit....kenangan akan lebih menghancurkan andai diri terus menoleh kebelakang...aku mula langkah baru..dengan azam yang kuat..kini..aku nana yang baru..dengan semangat dan visi yang baru....chaiyok2!!....

"abang...terima kasih dengan pesanan terakhirmu....akan kuiingat sehingga akhir hayatku....terima kasih juga dengan doa yang kau sentiasa iringkan....aku pasti akan bahagia....insyaallah...doaku juga sentiasa mengiringi hidupmu....tiada yang lebih indah dari hubungan seorang abang yang tidak pernah aku rasakan selain dari mu abang...terima kasih..."

erm...aku sayang kamu...tiada apa lebih bernilai di dunia ini tanpa kalian disisi....



atas limpahan kasih Allah...aku dan dia dipertumakan.... moga atas limpahan Kasih SayangNya juaga aku dan dia disatukan.....Aminnnn...

No comments:

Post a Comment

~TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ENTRY NANA KALI INI...SILALAH TINGGALKAN KOMEN-KOMEN KORANG UNTUK NANA MEMANTAPKAN LAGI HASIL PENULISAN NANA..THANK YOU GUYS!!~