- LET L.O.V.E BE YOUR ENERGY-

"SAAT CINTA ITU HADIR DI HATI KITA....PASTI KITA MAHU MENGUKIR SAAT MANIS KETIKA INI...BILA KITA PUNYAI ANAK...KITA MAHU KISAH MANIS KITA MENJADI KISAH DONGENG SEBELUM TIDURNYA..."

Tuesday, October 19, 2010

"kosong"

kala ini..hati rase kosong tanpa penghuni...yang melangkah hanya jasad yang tnpa perasaan..kemana hilang perasaan itu aku sendiri kurang pasti..naumn, yang aku pasti...aku jadi kurang peka kepada keadaan sekaliling....aku kurang peka kepada yang menjeling penuh hasad....aku kurang peka kepada yang tetap setia mengambil berat...namun, perasaan itu hilang...hilang kerana hilang juga kasih sayang yang aku damba selama ini....aku harus kuat..kuat melaluinya kerana aku pasti...Allah itu pasti ada...Allah itu pasti mendengar rintihan ini...namun aku x pasti....salah aku yang menyuarakannya...atau salah aku yang mengharap keadilan itu??/andai lidah aku terlalu bisa....maafkan aku....tapi....cukuplah aku pinta kalau kau bayangkan kedudukan ku ini kau yang rasa....mahukah keadilan yang kau damba???aku salah....aku betul...aku juga tidak pasti..namun, aku sedar kesilapanku...diharap...kau juga begitu....

Ya Allah...aku sayangkannya....
hanya Dia yang aku ada...ikatan darah ini tidak akan putus sehingga kiamat menjelma...
namun,. tidak sanggup aku laluinya lagi....
Ya allah..andai pemergianku dari dunia ini mampu mengubahnya....Kau tariklah nyawaku...
Ya Allah..kembalikanlah dia dalam hidupku....moge aku dapat kecapi bahagia yang tidak pernah aku bayangkan dek akalku...aminnn...

No comments:

Post a Comment

~TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ENTRY NANA KALI INI...SILALAH TINGGALKAN KOMEN-KOMEN KORANG UNTUK NANA MEMANTAPKAN LAGI HASIL PENULISAN NANA..THANK YOU GUYS!!~