- LET L.O.V.E BE YOUR ENERGY-

"SAAT CINTA ITU HADIR DI HATI KITA....PASTI KITA MAHU MENGUKIR SAAT MANIS KETIKA INI...BILA KITA PUNYAI ANAK...KITA MAHU KISAH MANIS KITA MENJADI KISAH DONGENG SEBELUM TIDURNYA..."

Thursday, June 17, 2010

"ati ini milik die...dan hanya milik die seorang..."

erm...dah lewat malam...aduhai mata...kenapa masih belum mahu lelap???rndukan yang tersayang mungkin..hehehe...mate pon bagai mengerti gejolak perasaakau ketika ini...erm....saba ye mate...esok tetap akan tibe....cayang..ecok kite jmpe k...rndu sangat nk melihat senyum di bibirmu sayang.....hehehe...erm...malam nih...cayang keje lagi...cian....

sayang...kalau bulan itu indah...aku tetap pilih kamu..kalaupon malam itu tenang....kau tetap menjadi ketenanganku....betape penting kau dalam hidop ku sayangg......jangan pernah tinggalkan diri ini sayang.....terima kasih kerana masih menanti diri ini.,..walaupon diri ini pernah melukakan hatimu sayang....percayalah....hati ini...cinta ku ini....malah...jiwa ku hanya untukmu sayang....tiada yang kedua....tiada yang lain..hanya dirimu....

aku ingin kamu....

dari semua...yang aku jalani bersamamu...
ku ingin kau disampingku,...
ku ingin kau menjadi milikku...
tanpa dirimu...ku hanya manusia tanpa cinta...
dan hadir dirimu yang bisa...
membalut luka dalam hatiku....

ku ingin...engkau menjadi milikku...
aku akan mencintaimu..menjagamu...
selama hidupku...dan aku kan berjanji...
hanya kaula yang ku sayangi..
ku akan setia disini...
menemani.....

erm..terima kasih sayang..atas indahnya lirik lagu yang kau berikan...

aku menyayangimu sentiasa sayang.....

No comments:

Post a Comment

~TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ENTRY NANA KALI INI...SILALAH TINGGALKAN KOMEN-KOMEN KORANG UNTUK NANA MEMANTAPKAN LAGI HASIL PENULISAN NANA..THANK YOU GUYS!!~