- LET L.O.V.E BE YOUR ENERGY-

"SAAT CINTA ITU HADIR DI HATI KITA....PASTI KITA MAHU MENGUKIR SAAT MANIS KETIKA INI...BILA KITA PUNYAI ANAK...KITA MAHU KISAH MANIS KITA MENJADI KISAH DONGENG SEBELUM TIDURNYA..."

Wednesday, February 22, 2012

~SHARE~


salam semua!!!

xde ape nak dipost....sekadar peringatan untuk diri sendiri dan kawan-kawan...lets cekidauddddd my fb status today...:)

"Terbaca satu artikel pasal peghijrahan....peghijrahan tentang sesuatu yang baik bukanlah sekadar berhijab..kadang-kadang ALLAH itu menganugerahkan satu penghijrahan pada hati seseorang itu....supaya lebih ikhlas dan bersih...melalui percakapan supaya lebih sopan dan tulus...melalui kehidupan mereka supaya lebih senang dan tidak sempit...mungkin anugerah ALLAH itu tidak diberi secara keseluruhannya...mungkin kurnia yang diberi secara beransur-ansur....kalau ALLAH beri hidayah untuk berhijab...maka bentuklah hati supaya lebih bersih...maniskan percakapan supaya tidak melihat kesalahan mereka yang tidak diberi kurnia...kerana semua kena sedar...mereka yang belum berhijrah itu mungkin satu hari nanti akan lebih diberi kurnia oleh ALLAH s.w.t...siapa kita yang nak menilai mereka???adakah kerana kita telah diberi hidayah..maka kita bersifat maksum???tidak kan...renung-renungkan...dan SELAMAT BERAMAL..." ~PEACE NO WAR~...(^_^)

YA ALLAH....

"Andai ku miliki semalam ... dan bisa aku ubah menjadi esok ... Tak kan ku ubah apa pun ... kerna aku tahu ... ENGKAU (Ya Allah) Tetap Indah ... tanpa sempadan masa ... dan ku bahagai se Ada-NYA ... Tangis ini tanda kasih ku ... bukan mengeluh duka yang semalam ... kerna ENGKAU mengasihi ku ... tiada sendu lagi ... di dunia ku ini. Aku tak dapat bayangkan ... sengsara yang harus ku tanggung ... Ji...ka KAU pilih perpisahan ... Tanpa punca yang meYakinkan ... aku akan tersasar ... mencari Cinta MU. Andai ... terhentinya masa (qiyamah) dan gunung jatuh ke laut ... KAU tetap ku Cinta ... kasih-sayang MU ... adalah keKuatan ... untuk menempuh segala ... dugaan yang tak terbayangkan oleh insan yang lemah ... (seperti kita) ... Sekali pun ... ku miliki esok ... tak kan ku menolak ... keTentuanMu Ya Allah..

No comments:

Post a Comment

~TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ENTRY NANA KALI INI...SILALAH TINGGALKAN KOMEN-KOMEN KORANG UNTUK NANA MEMANTAPKAN LAGI HASIL PENULISAN NANA..THANK YOU GUYS!!~