- LET L.O.V.E BE YOUR ENERGY-

"SAAT CINTA ITU HADIR DI HATI KITA....PASTI KITA MAHU MENGUKIR SAAT MANIS KETIKA INI...BILA KITA PUNYAI ANAK...KITA MAHU KISAH MANIS KITA MENJADI KISAH DONGENG SEBELUM TIDURNYA..."

Wednesday, January 4, 2012

~Why i'm keep saying that I LOVE YOU??~


no entry updates today....buy only a few words to my beloved...:)


DEAR...

Do you know that I LOVE YOU??
i probably already told you...but, i'm going keep saying it..
there is no lies in these words...not one

bit!!

your smile keep me alive!!
is one more reason to keep fighting...
i would give you my soul to comfort.
even it leaves me dark n cold...

and..


when i hold you close...
i can hear you heart beat fast...
and i think to myself....

I'VE FOUND THAT "SOMEONE" AT LAST....:)


P/S: thanks to be that someone to me daddy...



2 comments:

  1. akak pon suke ckp i lebiu kat hubby...xpenah bosan!hehe...sbb rs seronok sgt bila dia balas i lebiu tu... =)

    ReplyDelete
  2. btol2..heeee..:) rse di awangan jek kn??hehehe..:)

    ReplyDelete

~TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA ENTRY NANA KALI INI...SILALAH TINGGALKAN KOMEN-KOMEN KORANG UNTUK NANA MEMANTAPKAN LAGI HASIL PENULISAN NANA..THANK YOU GUYS!!~